5 ترسناکترین فیلم های واقعی ارواح سرگردان در جهان (+۱۸)





FEAR
















ترسناکترین فیلم های واقعی ارواح سرگردان در جهان (+۱۸)

نکته : تماشای این فیلم به همه ی افراد توصیه نمیشود لطفا به این موضوع توجه داشته باشید


 

 



نظرات شما عزیزان:

--alone--
ساعت18:11---16 مرداد 1395
لینکی اگه میشه لینک کن
پاسخ:لینک شدی


Sara
ساعت8:50---1 خرداد 1395
سلام ما که دیشب فیلم و با خواهر جونمون دیدیم هعی چشمات روز بد نبینه آجیم ترسید بیدارم گذاشت بد خواب شدم اون خوابید من بیدار موندم تا ساعت نزدیک شش صبح اه بعد بلندشدم رفتم امتحان دادم خخخخخخخ

Fateme
ساعت8:09---1 خرداد 1395
فیلم و تا آخرش دیدم ولی تا چهارو نیم صبح از ترس خوابم نبرد بقیه هم مثل همیشه اذیت کردم خخخخخخخ
خب مجبور نبودم ببینم ولی اون کنجکاویه اون قلقکه فیلمه همه اینا مجبورم کردن دیگه
اشتباه نکرده باشم فیلم واقعی بود
مرسی بابت فیلم
پاسخ:ای وای من


Sara
ساعت20:39---31 ارديبهشت 1395

سلااااام
خوبی ؟
چقد قشنـــــــگ بودشــــــــ عالـــــــی ایول
ایول به تو ایول به پستت ایول به وبت ایول به اون کرم پست آخریت خیلیییییییی باحالههههههههه واسم رقصید
حال کردم باوبت دمت حسااااااااااااااابی گرمــــــــــــ
فیلم جذاب دیدم خول شدم از خوشالی امشب خوب میخوابم
خوشحالم ک وبتو پیدا کردم از آشناییتم همینطور خخخخخخ
مررسی حالیدیم حسابی لایییییییییییییییک به تو و وبت
خودافظ

سلاممممممممم ممنونم خوبی؟؟؟؟

مرسی  همیشه لطف داشتی به بنده ولی به وب تو نمیرسه

خخخخخخ منم خوشحالم که باهات آشنا شدم

موفق باشی ... خدافظ



Sara
ساعت11:49---31 ارديبهشت 1395

نظرم واست اومده عایا ؟؟؟؟؟؟؟؟
اومده تأیید نکردید یا کلا نیومده ؟؟؟؟؟؟؟
در کل خواستم بگم بخورم وبتو
فیلم جذاااااااااااااااابی به نظر میرســـــــه
فردا امتحان دارم فیلمش طولانیه شب میبینم

پاسخ:کدوم نظرو؟؟؟نظر دیگه ای بجز این نبود من همه رو تایید کردم تا حالا

مرسی سارا جان شما لطف داریلبخند

آره دقیقا شب برای دیدن کلیپ ترسناک بهتره :))))))) خندهخنده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط ☠ FEAR ☠ در دو شنبه 27 ارديبهشت 1395برچسب:,

و ساعت 11:38

درباره ی ما

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 135
بازدید کل : 42823
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 146
تعداد آنلاین : 1

قالب های نازترین

  • کد نمایش افراد آنلاین